Az új CISPR 25 EMC Anechoic Chamber segítségével házon belül végezhet EMC-teszteket, lerövidítheti a termék bevezetési idejét, és kiterjesztheti az EMC-tesztelési képességét.
Tervezzük meg, szállítsuk, telepítsük és validáljuk új CISPR 25 EMC visszhangtalanító kamráját.
Lépjen kapcsolatba velünk, és küldje el EMC követelményeit.

A CISPR 25-ről

A CISPR 25 egy nemzetközi szabvány, amely határértékeket és eljárásokat tartalmaz a rádiózavarok mérésére a 150 kHz és 5 925 MHz közötti frekvenciatartományban. A szabvány minden olyan elektronikus/elektromos alkatrészre vonatkozik, amelyet járművekben, pótkocsikban és berendezésekben használnak. A határértékek célja, hogy védelmet nyújtsanak a járműbe szerelt vevők számára az ugyanazon járműben lévő alkatrészek/modulok által okozott zavarokkal szemben. A komplett járműre vonatkozó módszert és határértékeket (függetlenül attól, hogy töltés céljából csatlakoztatva van a hálózathoz, vagy sem), valamint az alkatrészekre/modulokra vonatkozó módszereket és határértékeket a CISPR 25 tartalmazza.
A CISPR 25 címe: Járművek, csónakok és belső égésű motorok – Rádiózavar jellemzők – Határértékek és mérési módszerek a fedélzeti vevőkészülékek védelmére
A CISPR 25-öt az IEC tette közzé, és a termék megfelelőségéhez a legújabb verziót alkalmazzák. Az összes verzió itt található:
Kiadás Kiadás Megjelenés dátuma
CISPR 25:1995 1,0 1995. november 27
CISPR 25:2002 2.0 2002. augusztus 20
CISPR 25:2002/COR1:2004 2,0 ​​2004. március 23.
CISPR 25:2002/ISH1:2007 2.0 2007. február 16.
CISPR 25:2008 3,0 2008. március 26
CISPR 25:2008/COR1:2009 3,0 2009. január 22.
CISPR 25:2016 4,0 2017. október 11
CISPR 25:2021 5,0 2021. december 16

A CISPR 25 ALSE követelményei

Mivel a CISPR 25 sugárzott kibocsátási teszteket is tartalmaz, visszhangmentes kamrát igényel az ALSE (Absorber Lined Shielded Encloure) vizsgálati módszerhez. Az ALSE definíció szerint árnyékolt burkolat/árnyékolt helyiség, amelynek belső mennyezetén és falán rádiófrekvencia-elnyelő anyag található.
Az ALSE követelmények a következők:
A kisugárzott emisszió mérésénél azonban a visszavert energia akár 20 dB-es hibát is okozhat. Ezért RF-elnyelő anyagot kell felvinni egy árnyékolt burkolat falára és mennyezetére, amelyet a sugárzási kibocsátás mérésére használnak. A jármű vagy alkatrész szintjén végzett vizsgálatokhoz nem szabad elnyelő anyagot helyezni a padlóra. A következő ALSE-követelményeknek is teljesülniük kell a rádiófrekvenciás sugárzás mérésének elvégzéséhez.
Az abszorpciós anyag teljesítményének legalább 6 dB-nek kell lennie a 70 MHz és 2500 MHz közötti frekvenciatartományban.
A sugárzási kibocsátási vizsgálatokhoz az árnyékolt burkolatnak elegendő méretűnek kell lennie ahhoz, hogy sem a jármű/EUT, sem a vizsgálati antenna ne legyen 1 m-nél közelebb a falaktól vagy a mennyezettől, illetve a rájuk használt elnyelő anyag legközelebbi felületétől.
Különösen a sugárzott kibocsátás mérése esetén az ALSE-t meg kell tisztítani minden olyan elemtől, amely nem vonatkozik a vizsgálatokra. Erre azért van szükség, hogy csökkentsék a mérésre gyakorolt ​​hatásukat. Ide tartoznak a szükségtelen felszerelések, kábeltartók, tárolószekrények, asztalok, székek stb. A vizsgálatban nem aktívan részt vevő személyzetet ki kell zárni az ALSE-ból.
Az autóiparban használt elektronikai termékeket a CISPR 25 szerint tesztelik. Erre hivatkozik az ENSZ EGB 10. számú előírása és az ISO 11452-2 szabvány is. A CISPR 25 kamra egy RF-árnyékolt, félig visszhangmentes kamra, amely ideális környezetet biztosít a CISPR 25 szabványnak megfelelő teszteléshez.

Milyen teszteket végeznek a CISPR 25 visszhangtalan kamrában?
A sugárzott emissziós teszteket CISPR 25 visszhangtalan kamrával végezzük. A CISPR 25-ön háromféleképpen lehet sugárzott emissziós vizsgálatokat végezni: ALSE módszer, TEM Cell módszer és Stripline módszer. Az ALSE módszer a CISPR 25 szabványnak megfelelő visszhangmentes kamrában végzett sugárkibocsátási tesztekhez való.
Egy kamrában tesztelhet egy alkatrészt/modult vagy az egész járművet. Az ALSE használatával ezek a mérések a CISPR 25 szerint történnek:
Alkatrészek/modulok sugárzott kibocsátása
A járművek sugárzott kibocsátása
Berendezés zajmérés AM/FM tartományban (járművel)
Antennazajmérés AM/FM tartományban (járművel)
Csúcs-, kvázi-csúcs- és átlagos határértékek minden egyes kibocsátási vizsgálathoz. A terméknek ezen határértékek alatt kell kibocsátania. Az emissziós tesztek elvégzéséhez emissziós tesztrendszerre is szükség van. A sugárzott emissziós tesztekhez a tesztrendszer antennákból, RF kábelekből és csatlakozókból, EMI-vevőből, spektrumanalizátorból és tesztszoftverből áll.

Amit ajánlunk?
Testups Hungaryként kulcsrakész megoldást kínálunk a CISPR 25 visszhangtalan kamrához.
A CISPR 25 visszhangtalan kamra kialakítása
A CISPR 25 Anechoic Chamber-hez kapcsolódó összes cikk gyártása és szállítása
Helyszíni visszhangmentes kamraszerelési szolgáltatás Magyarországon, Európában és világszerte
Műszerszolgáltatások a kamra további elemeinek hozzáadásához (forgóasztal, antennaárboc, állvány, vezérlő, EMC-tesztelő berendezések, antennák, RF kábelek stb.)

Lépjen kapcsolatba velünk, és kérje árajánlatát a CISPR 25 Anechoic Chamber-re.